God bless the broken road that lead me straight to you..

Haft en trevlig kväll och nu är äntligen håret fint igen :) Jag trivs galet bra som rödtott ska jag säga er! Vi får se hur länge det håller i sig. Skulle ni fråga nu skulle jag säga att jag vill vara rödtott livet ut, men man vet aldrig ;)

Imorgon är det jobb 11:30-15 och sen ska jag hit och fixa till mig! :) Har fan inte sminkat mig på 3 veckor (17 september var sist!!). Min hud är väldigt lycklig ska ni veta, att slippa en massa kemikalier och skit.

Jaja, iaf. Jag ska till Mollys, äta middagsbuffé och se på en show med en trollkarl som tydligen är galet bra! Jag, mamma, lillebror, mormor, mammas bästa vän, morbror, hans brud och lillkusinen :) Gud vad mysigt! Ska äta tills jag storknar och bara mysa med min fina släkt :)

Resten av helgen består av jobb 7-16 (lör,sön) och kaaanske en liten trip till klubben för att kika. Pentagon Road Devils för er som inte vet. Är inte medlem men välkommen dit ändå som tur är. Är lite nyfiken på hur det ser ut i nya lokalen. Så är jag pigg efter lördagspasset blir det nog dit en sväng :)

Annars händer det inte så mycket.

Eller nu ljög jag. I måndags då jag jobbade så hade jag en onödig rast så jag körde runt lite. Tog en liten "trip down memorylain" kan man väl säga. Jag körde till jobbiga ställen. Till ställen där jag blivit kär, fått mitt hjärta krossat osv osv. Och på något konstigt sätt så har jag mått galet bra sen i måndags. Den där känslan i magen jag berättat om, den började smyga sig fram just då.

Jag har inte tänkt ett dugg på Daniel. Jag har inte tänkt ett dugg på kärlek. Jag har inte tänkt ett dugg på ensamhet. Jag har tänkt "är det såhär det känns då hjärtat inte gör ont längre?". Jag har tänkt hålla i det här. Jag har inte tänkt ge upp.... För nu är jag bannemig less på att vara hjärtekrossad. I'm finished!


Kommentarer
Lina

Så, om du inte har tänkt ett dugg på Daniel, har han då också inte tänkt på dig - vad jag menar är, har ni båda gått vidare och att det kanske är därför som du har den där härliga känslan inombords?! Njut av känslan, den är underbart bra att ha inom sig! :)

2010-10-12 @ 13:00:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0