I dare you to move.

När väckaren ringde så ville jag bara slänga den i väggen, för jag drömde så vackert! :) Så dum som jag var så somnade jag om rätt fort. Fyfan vad trött man blir om man snoozar! Måste sluta upp med det så jag slipper gäspa mig igenom livet :P

Igår såg jag Ensam mamma söker, som jag missade i söndags. Åh herre! Emmas karlar måste ju vara dom finaste någonsin. Vart håller dom hus?! Skulle Jimmy knacka på min dörr skulle jag nog svimma av lycka! (åh vilken nörd jag är ♥)

Nu ska jag alldeles strax slita mig upp från min varma och sköna säng! Ska iväg på utbildning en sväng och sen jobb ikväll. Så snart är det bara två dagar kvar tills helgen är här! :D 18 på torsdag tar jag helg :) Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0