I didn't know my own strength.

Har haft en helt galet underbar och knäpp helg.

Jag har varit med några av dom bästa som finns och druckit alldeles för många öl. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar och druckit Cola för första gången sen jag slutade med läsk. Jag har gått ut på krogen två kvällar och druckit alkohol tre kvällar på rad. Jag har räddat en kompis från en äcklig gubbe och dansat med okända tjejer. Jag har sovit över hos en kille för första gången sen Daniel (17 veckor sedan) och varit bakis. Jag har köpt en somrig klänning med mamma och jag brydde mig inte ett dugg om att det är höst ute. Jag har haft en sambo i fyra dagar och nu känns lägenheten väldigt tom måste jag få erkänna.

Jag älskar er. Jag älskar mig själv. Jag älskar mitt liv då det är såhär.

Ikväll jobbar jag 16:45-00:30 och sen är jag ledig i två dagar. Får se vad som händer då :) Sen är det jobb i helgen, känns faktiskt skönt! Skulle inte orka vara ute på äventyr med mina vänner :P Haha! Men helgen efter är det Halloween och då hoppas jag på äventyr igen.. Kanske blir Piteå om Isabelle har tid med mig :)

Var till tandläkaren idag också! Inget som behövde lagas och hon berömde mig för jag slutat med läsk och minskat på godiset :P YEY! Är det något jag inte tycker om är att gå dit, höra allt borrande i andra folks käftar. Blää!

Nu ska jag kika på lite grejer jag missat på TV i helgen och mysa på :) Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0