I just wanna let it go for the night, that would be the best therapy for me.

Jag är peppppp! :) Minns inte ens sist jag kände mig såhär fruktansvärt glad och sprallig! Jag slipper skellefteå i helgen och jag får vara med den bästa människan i världen :) Jag kommer sprätta första ölen så fort jag låst bilen i piteå typ, haha. Jag är tokpeppppp!!!

Wiiie! :) Tänk om man fick känna såhär oftare, gud vad livet hade varit lättare då..

Nä, nu ska jag poppa David Guetta tills jag svimmar! Duscha och äta mat står på schemat också :) HA EN BRA HELG! PUSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0