Låt kärleken slå rot och växa sig stark fast livet kan ta emot!

Idag är jag Ted Gärdestads älskarinna. Han brukar komma till mig och då och då. Då brukar vi sjunga ikapp, ge varandra lite värme och sen helt plötsligt är han borta igen. En jäkla karl den där Ted, en riktig charmör minst sagt!

Jag vill passa på att tacka mina föräldrar idag. För all kärlek dom har gett mig under åren. För att dom lärt mig rätt och fel. För att dom har låtit mig växa som person. För att dom aldrig någonsin dömt mig. För att dom uppfostrat mig. För att dom har skrikit på mig. För att dom har kramat mig. För maten på bordet och kläderna på min kropp. För blodet i mina vener och för hjärtat som tickar.

Jag önskar alla kunde få ha så fina föräldrar som mig. Tyvärr kan man inte välja själv vilka som är ens föräldrar. Men när man blir äldre har man möjligheten att skapa sin egen familj. Vänner, pojkvän, egna barn. Gud vad tur!

Puss på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0