Raindrops keeps falling on my head..

Det finns så mycket jag vill skriva, men ändå inte. I helgen mådde jag fruktansvärt bra. Och när man mår sådär fruktansvärt bra med sig själv och andra, då är det lätt att falla till marken. Så, jag har mått skitbra och nu mår jag kasst. 

Eller kasst var väl att ta i. Jag är lite småkrossad. Jag är som ett litet barn som just fått sin godisklubba stulen. Jag vet att det finns fler klubbor men likt förbannat vill jag bara ha den där första. Inte en så stor deal men ändå ett litet I-landsproblem.

Men i det stora har det varit en väldigt fin och trevlig helg! Varit lite överallt och träffat massor med olika människor. Men efter den här helgen så vet jag inte om jag ska dricka såhär ofta längre. Man kan inte hålla kontroll på sina känslor lika bra som då man är onykter. Och jag saknar helgerna då man bara myser med sin familj och vänner. Så vi får se om den här känslan håller i sig eller om jag är ölsugen igen nästnästa helg. Time will tell!




Never give up.
Always be strong.
Keep walkin' my own way! ♥

Min tatuering är awesome, precis som jag. Adjö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0