Streetlights, people, hiding somewhere in the night!

Jobbade 7-18 igår. Hämtade en kebabtallrik, åt. La mig i sängen, somnade 19. Vaknade 23 av att Isabelle ringde. Släckte alla lampor i lägenheten och sen vaknade jag av väckaren 9 imorse! :P Galet så länge jag har sovit inatt! haha.

Om en dryg timma kommer Natta hit och då blir det syyyystemee!! Handla massa godis att förtära i helgen :) Sen ska vi ner på stan och shoppa lite andra grejer.. och kanske något att klä ut sig till imorgon? Vet inte om det blir maskerad eller vad det nu blir :) Kul ska vi iaf ha HELA helgen!

Är tokpepp och lite stressad. Måste hitta nå snyggt att ha på mig ikväll och hinna packa ihop allt smink/duschgrejer. Sen måste jag ju äta förståss! Slutar nog dåligt annars ;)

Som ni ser har jag inte så mycket mer spännande att berätta! Ha en underbar helg, det ska jag ha :D Puss


Jamen just ja. ERIC KOMMER :) Så jag hoppas verkligen jag hinner träffa honom i helgen! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0