The girl you love has gone away.

Oförskämt, äckligt, galet och fruktansvärt BRA mår jag! Såhär bra har jag inte mått på år och dagar. Jag vaknar med pirr i magen och somnar med pirr i magen. Rätt ofta får jag en energikick som gör att jag springer runt som en duracellkanin! Jag skrattar och är väääldigt social på jobbet. Jag skämtar om allt. Jag planerar för framtiden.

Min framtid har aldrig sett ljusare ut! Vad är det att vara rädd för?! Allt ordnar sig tillslut. Jag litar på mig själv och mina val. Jag vet vad jag går för och vad folk tycker om hos mig. Jag vet att det enda som hindrar mig är mig själv. Och just nu råkar jag vara min bästa vän. Jag ser upp till mig själv, litar på mig själv, älskar mig själv över allt annat. Och viktigast av allt, jag klarar av att ta hand om mig själv medans jag hjälper dem som behöver det. Ni förstår inte hur otroligt skönt det här är!

Och nu skriver världens bästa (jag tycker alla mina älsklingar är bäst i världen) att han, mest troligt, ska upp till Skellefteå i helgen! Världens finaste Eric för att vara exakt :) Träffade honom första gången 2008 då vi var nere i Leksand och skulle se Jerry Lee Lewis. Då kappdrack vi öl, dansade bugg på gatan och sen kramades vi hela natten :) Han är superduperfin och gör en alltid glad! En riktig vän som man sällan träffar men då man väl ses är det som om tiden stått still! Puss till han vettja!

Och puss till alla andra också!

Jag njuter av varje minut, verkligen. Hoppas den här känslan håller i sig 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0