You'll just have 4 and 20 hours too prove your love is true.

Har världens myspyskänsla i magen! Jag har absolut ingen aning om varför. Allt är precis som det var för en vecka sen. Ingen ny människa har gjort intryck i mitt liv, inget speciellt har hänt. Jag bara myser! Och ni kan inte förstå hur skönt det är. Att bara mysa. Utan någon som helst anledning!

Lyssnar på myspys-musik nu också.. 40 och 50-tal så det bara smäller om det! Vackra låtar om sommarflörtar, vackra kvinnor och bröllop. Sånt där som automatiskt får ens hjärta att ticka fortare liksom :) Även låtarna som handlar om hjärtesorg får mig att vilja dansa i sängen.

Ikväll älskar jag mig själv för att jag är den jag är! Vill inte ändra en enda grej. Jag älskar att min lägenhet till stor del ser ut som om en gammal tant hade bott här. Jag älskar att mitt hjärta hoppar till av gamla vackra röster. Jag älskar att min mage kittlar när jag ser en gammal bil. Jag älskar att jag har några (alldeles för få) vintageklänningar hängandes i min garderob. Jag älskar att jag längtar till ännu en sommar fylld med bilträffar och loppisar. Jag älskar att ha ett 60-tals kök.

Jag älskar att jag älskar mig. För jag är tamefan helt underbar!

Nu ska jag fortsätta mysa, för det är såna här stunder man ska ta vara på! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0