Dead men can't get drunk.

Såg just klart en dokumentär. "Den perfekta vaginan". Herrejesus vad folk är knäppa. Visst vet väl alla om, som läser det här, att alla musar är unika? När det går så långt att man ändrar något folk inte ser, ja då blir jag mörkrädd. Och muslimer som "syr tillbaka" mödomshinnan för att inte bli utfrysta. En flicka sa att hennes föräldrar skulle döda henne och sen sig själva om hennes framtida make märker att hon inte är oskuld. Så jävla smutsigt. Fyfan, jag vill bara banka vett i dessa idioter!

Visst kan det vara en fin grej att ge sin oskuld till den man ska dela resten av sitt liv. Men att det handlar om liv och död, uschamig. Visst är väl året 2010?! Fy fy fy, jag blir så fruktansvärt arg och upprörd. Likaså med dem som tvingas gifta sig, med någon dom inte ens träffat förut. Nä, jag är väldigt glad över att vara svensk och att följa min egen religion. I min religion förtjänar alla människor kärlek, frihet och respekt. 

I min religon är alla fittor vackra och alla människor lika värda!

Hallelujah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0