Don't take it out on our love.

Idag är jag ledig! Har tvättat tre maskiner och väntar nu på att två maskiner till ska bli färdiga. Sen ska jag sortera allt och organisera min garderob! Måste köpa korgar så jag kan ha lite bättre koll på vart allt är men det får jag göra nästa vecka! :) Nu när jag tänker efter ska jag nog renbädda och tvätta sängkläderna också. Lika bra det! Kommer nog sova som en bebis inatt :)

Sen ska jag städa sovrummet, bära upp min datastol, dammtorka (svarta möbler är djävulens påfund!) och sådär. Om jag har tur kanske jag hittar en tavla och 2st spotlights nästa vecka också. Vill ha sovrummet klart NU! Särskilt nu när jag har bestämt mig för att bo här i drygt ett år till :)

Har inte ätit idag än, känner mig svimfärdig... Smart? Nää! Men jag har verkligen inte lust att äta. Jag vill vara effektiv och fixa klart allt innan jag känner att jag förtjänar nå mat. Har inte så mycket hemma att äta heller :P Som jag skrev förut, lever som en fattig student just nu. 

Nää, nu ska jag börja fixa i sovrummet medans jag väntar på tvättmaskinerna! Ska ta ner en möbel till förrådet också, en som inte rymdes i mitt sovrum. Den ligger under sängen och drar till sig damm bara :P

OJ vad trist inlägg. Men inte lika deppigt som det igårkväll iaf, take it or leave it ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0