Fast cars and freedom.

Ojojoj, hur ska detta gå?

830 - 400. (kiropraktiker)
430 - 60. (bio som kontaktperson)
370 - 196. (matteboken)

= 174kr att leva på tills den 27de.

It's a hard life sometimes. Men jag tamefan VÄGRAR att låna pengar. Det får helt enkelt bli så att jag äter hos mamma och pappa lite oftare än jag gör ;) Och lagar en massa mat här hemma med saker från frysen! Och slutar köpa loka och dricker vanligt vatten igen.

Åh, rätt mysigt ändå, att vara fattig. (Jag är knäpp ibland jag vet, men det känns som jag är en fattig student just nu!)

-

Ja, som det står däruppe. Kiropraktiker imorgon. Provade jobba idag men det gick inte så bra. Så imorgon ska min rygg knäckas till och förhoppningsvis bli myyycket bättre! Är dock lite nervös, har aldrig varit till ett proffs. Tänk om min rygg är så sne att jag måste göra nå mer åt det också.. Bläää..

So long suckers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0