I aint got no heart to spare..

I fredags diskade jag bort diskberget och sen bjöd mamma på kinamat! Efter maten for vi och hyrde filmer så det blev filmmys hela kvällen. I lördags körde jag till Piteå för att fika/umgås med Isabelle en skvätt. Väldigt behövligt! Det är så skönt att prata med någon som förstår en så väl. Någon som inte dömmer, utan lyssnar och ger en feedback! Hur skönt som helst och tusen stenar ramlade bort från mina axlar.

Efter Piteå blev jag bjuden på middag igen och sen blev det spontanfest. Burträsk Bilträff är inte mycket att hänga i julgranen förstod vi. Men herregud vad vi skrattade och hade trevligt ändå! Ringde Peji så vi tvingade krymplingen ner på stan för att snacka skit en stund. Tror det uppskattades :) Sen for vi på Allstars en sväng. 4,5/5 får det i betyg! Supersnyggt överallt och trevligt folk + att bror är bartender där ;) 0,5 minus för att det var så galet mycket folk att man knappt kunde röra sig :P

När jag kom hem blev det ett trevligt telefonsamtal :) Synd jag var så rackarns full att jag babblade ihjäl honom ;) Fast han sa att han tyckte det var trevligt ändå, wiihooo!

Idag har jag ätit, sett film och serier och sen ätit lite mer. Perfekt bakisdag i min ensamhet! Jag älskar de ensamma dagarna man riktigt njuter av. Då man trivs i sitt eget sällskap och inte behöver någon mer. Puss på det!

Nu ska jag strax isäng, jobbar 7-16 imorgon :) Kul kul! Hur underbart är det inte att tycka om sitt arbete?! Ja iaf, efter det passet är jag ledig i tre dagar igen! Då blir det stockholm, lillebror och kusin för hela slanten. Ska försöka dejta Sara en sväng också då man liks är nere i hennes trakter!

Love life. Iaf en stund. När jag kommer hem från stockholm ska jag prata ihop mig med Alex om en liten resa till honom så fort det är möjligt. Jag mår ju faktiskt som bäst då jag inte befinner mig i Skellefteå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0