I guess things happen that way..

Blev inget jobb ikväll.. For på jobbet, käkade en macka eller två till middag.. Ryggen gjorde så ont att jag knappt fick mig upp från soffan efter maten.. Mina kollegor fick halverst tvinga mig att ringa chefen för att sjukanmäla mig.. Sen hjälptes vi alla åt att få bort mina uppdrag för ikväll. Tack gud för att jag har världens bästa kollegor! Ska försöka vara lika gulliga och rara som dom, varje dag jag jobbar.

Chefen ringde sen upp för att kika så allt hade ordnat sig.. Vi skulle höras av imorgon och eventuellt blir det tal om sjukgymnast eller kiropraktiker. Känns förjävligt att ryggen ska förstöra allt. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag är inte direkt den som njuter av att sitta hemma rastlös. Så håll tummarna att ryggen känns bättre imorgon eller att det åtminstone går att fixa så fort som möjligt.

Blir inget besök till Aqua Spa iaf. Känns inte direkt kul att ligga på en hård brits i 1½ timma.. Att köra bil är jobbigt nog.. Är ryggen paj imorgon måste jag nästan skicka mamma att handla lite mat åt mig. Vill verkligen inte förstöra ryggen mer än jag redan gjort i helgen..

Är huvudet dumt får kroppen lida.. Tyvärr är det så! Nu ska jag sova en sväng så jag orkar mig upp rätt tidigt imorgon. Ska försöka mig på en liten promenad bara runt kvarteret och se vad ryggen säger. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0