I remember a time that I thought I was fine..



Pluspoäng till mig:
+ Jobbat 7-16 med ett leende på läpparna. Älskar mitt jobb!
+ Snällt beskrivit vägen till Burträsk till en gubbe vid statiol söder.
+ Jagat en backspegel i 45 minuter fast jag helst ville sitta ner och dö.
+ Målat mina naglar, var galet längesen så det var verkligen dags.

Pluspoäng till andra:
+ Glaskillen som gav mig råd, dubbelhäftande "tejp" och arbete GRATIS till backspegeln.
+ Galet trevlig personal på Statiol söder! Skulle jag vara rik skulle jag tanka där jämt.
+ Alla underbara brukare vi är hos i patrullen, har skrattat och mått bra hela dagen.
+ Till gud, som verkar vilja ge mig en fin höst - efter en alldeles för kort sommar.
+ Till killen på skroten som var hjälpsam och väldigt, väldigt vacker att titta på.

Minuspoäng till mig:
- Sluta vara för snäll. Vill folk finnas i mitt liv får dom faktiskt anstränga sig lite dom med.
- Jag har inte städat fast jag var ledig torsdag-söndag. Så nu måste jag ju göra det nu!!
- Vill du något, gör det. Vill du ha något, TA DET! Sluta tjaffsa och kör bara på.

Minuspoäng till andra:
- Allt för få använder ordet förlåt i den här staden. Fast det skulle behövas väldigt ofta.
- Egentligen inget minus, mer som en önskan. Jag vill ha det som förut. Vi, nästan jämt.
- (Om ovan, egentligen ska nog alla få ett minus för att vi har tillåtit detta att hända!)

-

Förutom denna lista så kan jag meddela att jag mår bra! Mest för att jag åker härifrån imorgon. Tragisk men magiskt! Fjollträsk, billig öl, syskonresa, ozzy osbourne, umgås lite med mina 08:or, springa på nya gator.

När jag kommer hem jobbar jag fredag-torsdag och sen hoppas jag på nya äventyr min lediga helg. Är ruskigt sugen på att fara ner till Östersund men vi får vad min ekonomi tillåter. Jag väntar och ser helt enkelt!

Så byebye fuckers! Vi hörs på torsdag så ska jag berätta om allt awsome jag gjort. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0