Just a smalltown girl, living in a lonely world.


Tjabba tjena hallå!

Jag är sängliggandes idag. Ryggen värker, näsan är tät, min röst har förändrats till en 50årig mansröst och huvudet värker. Allt ska tydligen komma på en gång och jag kan säga att det inte är särskilt uppskattat! Menmen, jag är nästan aldrig sjuk så jag ska väl vara glad över det. Det jobbigaste med att vara sjuk är att få i sig mat, orka duscha och hitta på något att göra. Hittills har jag bara sjukanmält mig, avbokat spaet och sett en film..

Tänkte höra om någon av mina läsare har något bra filmtips? Genre spelar absolut inget roll. Men helst ska den kanske vara rolig, jag orkar inte gråta då jag redan är så tät i näsan att jag inte kan andas ;)

Angående den otroligt fagra bilden på mig - Det är inte en finne på kinden, det är en torrfläck. Jag får världens torraste hud så fort sommaren försvinner. Hela min kropp blir liksom olycklig :p

Nu ska jag se nyaste avsnittet av True Blood, hemskt spännande just nu! Sista avsnittet fick mig nästan att börja gråta, så håll tummarna att det går som jag vill nu. 

Tack på förhand från en sjuk en.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0