Just can't wait to get on the road again.

Ozzy Osbourne var helt jävla fantastisk i tisdags. Herregud vilken underbar gubbe! Vi hade galet bra platser också!! Lätt det bästa jag någonsin upplevt i mitt liv. Skrek mig hes till Paranoid, Mama I'm coming home, Iron Man, Crazy Train etc. Förjävla bra! Ska bjuda på några klipp senare men nu har jag bara tid för en snabbuppdatering!

I onsdags for vi ut en sväng. Vann 150kr på en spelmaskin där jag satsade 5 kronor. Pretty awsome I tell you! Så då bjöd jag bror på en cider och en jordgubbsmojito till mig själv :) Och sen får vi inte glömma att jag dejtade världens bästa Sara i gamla stan en sväng :) Väldigt trevligt att få träffa henne igen och skönt att få prata om dittan och dattan :)

I torsdags for jag och bror till Arlanda rätt så tidigt. Satte oss i lugn och ro och käkade lunch. Sen blev det Taxfree och en underbar parfym fick följa med hem till Norrland! Jag är en parfym-junkie nämnligen.

I fredags jobbade jag extra i patrullen och märkte då att min rygg var död. Så den här jobbhelgen har varit en pina. Ryggen är som värst idag och ikväll jobbar jag 16:30-00:30. Det gäller bara att bita ihop.

Kommande vecka:

Måndag - 1½ timmas ansiktsbehandling på Aqua Spa och sen jobb 15:30-23.
Tisdag - Diska och städa om ryggen tillåter det och sen jobb 16:30-23.
Onsdag - Jobb 11:30-15 och sen vara kontaktperson en sväng.
Torsdag - Jobb 7-18.
Fredag - Ledig.
Lördag - Ledig.
Söndag - Ledig.

Hoppas min rygg håller bara! Nu ska jag fara på jobbet och käka middag där innan jag börjar. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0