Om att vakna upp på fel sida..

Är ledig nu i fyra dagar och slet mig upp från sängen 10 imorse för att få något gjort. Hur tror ni det gick?! Jag har suttit i soffan sen 10 imorse, ett avbrott för att gå på toa, ett för att rosta mackor och ett för att parkera om bilen. Jag har ett BERG av disk, tusen kläder i sovrummet som måste sorteras och jag MÅSTE duscha...

Började nyss grina?! Jag har haft ont i magen nu i flera dagar så jag gissar att jag har PMS.. är svårt att veta då P-staven min trollar bort lingonveckan.. Kan det vara så enkelt? Jag håller mina tummar och tår för det alternativet och skjuter upp mina måsten till en annan dag..

Borstar igenom mitt trassliga hår och trollar till en enkel uppsättning..
Kör en raggardusch så jag känner mig lite fräsch iaf..
Skjuter upp middagen och unnar mig något gott senare istället..

Jag hatar dagar när gråten är i halsen bara för man ställer sig upp från soffan..
Men jag ska fan ställa mig upp från soffan sen.. Jag ska på Bio med underbara Natalie.

Tänk för det ska jag. Hejdå

-

Edit: Jag duschade, klädde upp mig och sminkade mig. Känner mig otroligt mycket fräschare! Hallelujah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0