The time of your life..

Jag älskar att hitta låtar som väcker glada tankar jag förträngt.
Jag älskar att lyssna på musik som får mig att tro på mig själv igen.

Jag är riktig sucker för country så ni kan ju gissa hur jag glad jag blev då jag hittade en feelgood-låt.
En kille i idol sjöng en annan låt av detta underbara amerikanska countryband. Lyssna och peppa upp er!

Rascal Flatts - When the sand runs out.

(Spotify behövs, sorry. Låten fanns inte på youtube!)

-

I övrigt vill jag tipsa alla biltokar & ja, ni andra också faktiskt, om en liten dokumentärserie.
Den har gått på SVT nu två tisdagar på rad och handlar om nostalgiker, bilträffar & allmänt fina grejer.
Gå in på SVT play och sök på "Biltokig". Den handlar om allt jag älskar och håller kärt, nästan.

Jag fick en galet stor längtan till CCW -11 då jag kikade. Jag vill spola fram tiden NU!
Otroligt snygga karlar, kvinnor, bilar, kläder, loppisfynd.. Åh, jag dör nu på fläcken.
Om jag fick ha det sådär året runt skulle jag älska mitt liv till 100%. Det lovar jag!

Jaja, ge den en chans iaf :) Och flickor, det fanns rackarns fina pojkar med ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0