Gamla godingar!

När jag liks var på hemmakväll för att lämna igen hyrfilmerna så tänkte jag hyra lite nytt.
Jag samlade på mig 3st filmer och sen såg jag "Välj 3 filmer för 149kr" så jag kikade där.
Det slutade med att jag la tillbaka hyrfilmerna och köpte mig tre godingar istället!


Boys don't cry.



The thin red line.



Romper Stomper.


Alla tre är något jag rekommenderar att alla ska ha sett. Fruktansvärt viktiga filmer som får en att tänka om. Precis som bra filmer ska få en göra. Filmer från 90-talet är fan the shit! Det var dagens tips..

Nu ska jag vila, att fara på hemmakväll och sen köpa snus sög verkligen musten ur mig.
Smärta klarar jag av, men att inte ha någon energi.. Nää fy. Försvinn nu förkylning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0