I can't stop loving you.

KVÄLLENS GULDKLIMP
(spotifylänk ovan)


Har bott på Medlefors hela helgen lång och det har varit supermys! Jag som tidigare inte kunde somna då jag hörde ljud somnar som en bebis så fort jag hör mamma snarka lite lågt. Det är som mycket annat, man vill ha det man inte har. När jag bodde hemma sov jag med öronproppar och nu när jag har det så jäkla tyst i lägenheten så längtar jag nästan efter lite ljud :P

Menmen, nu är jag hemma i lägenheten igen.. Har saknat tystnaden lite i smyg faktiskt :) Är riktigt skönt att sova borta några nätter för oj vad man uppskattar "sitt egna" när man kommer tillbaka :) Kommer nog somna som en liten bebis i min säng snart också :P

Imorgon ska någon gräva mig i underlivet :( Jag ska på gratis cellprov, eftersom jag fyllt 23 år. Skitjävla bra om ni frågar mig, men frågar ni mitt underliv så håller det nog inte alls med. Menmen, jag tror nog att jag kommer överleva :P Sen ska jag förbi en sadelmakare, vad jag ska göra där kommer ni med all säkerhet få höra sen ;)) Sen på kvällen ska jag bowla, wiiie så kul :)

Åh, jag hatar mitt sätt att skriva såhär efter man jobbat några dagar. Fingrarna och hjärnan jobbar inte med varandra som dom brukar göra. Så är nog bäst jag slutar skriva innan det går helt åt helvete! Nattinaaattt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0