Me and my drum.

Svettig naaanting! Har städat köket och diskat bort ett diskberg som sträckte sig över hela arbetsbänken.. Känns ruskigt bra att ha energi igen och orka/vilja göra saker.. :) Ett litet steg i rätt riktning är det iaf. Känner jag mig ännu piggare imorgon så blir det att bära upp balkongstolar och sortera lite i förrådet. Sen bära ner vinterdäcken jag har i bilen.. Sen ska jag bannemig pumpa däcken på min cykel!

Som ni ser har jag lite grejer att göra så håll tummarna att förkylningen minskar :)

Om jag är fräsch nog att göra det där imorgon så blir det nog en tripp till solbacken efteråt :) Ska köpa min allra första grill på maxi (och mat förståss), handla öl och köpa en vattenkokare! Om jag ska handla så ska jag bannemig grilla imorgon också.. Skiter i om jag är själv :P

Hmm... blev ett konstigt inlägg! Eftersom jag inte till 100% vet hur mycket jag orkar.. Jaja, jag tar det som det kommer! Nu ska jag hoppa in i duschen iaf och försöka undvika att få vatten i käften....

Snorig puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0