Och man inte vågar säga, det man längst i hjärtat vill.

En evig berg och dalbana. Det är livet det!

Jag har en längtan inom mig som helt plötsligt vaknat till liv. Jag visste den skulle komma men att den kom nu gjorde mig väldigt förvånad. Vad i helsike kan jag göra åt det då?! INGET! Irriterande att gå runt med en skattkista i magen.. Ursäkta, har du nyckeln?

Jag vet inte vad jag ska berätta! Livet är rätt så bra annars. Lite förkyld. Lite ensam. Lite jobbless. Lite vårförälskad. Lite dalarna-abstinens. Lite nerstämd. Lite äventyrslysten. Lite glad. Lite upp&ner. Den här rackarns berg och dalbanan!

Nää nu ska jag gräva mig djupare! Någonstans inom mig måste jag ju ha nyckeln, annars blir jag rädd! ;>

pösss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0