Rackapoopie!

Om jag kunnat hade jag bedövat min hals några dagar, så jag slipper den här rackarns smärtan. Min röst svänger mellan en pipig mus, en rosslig cigarett-tant och ingen röst alls.. Yeeeeah! Försöker hosta bort bollen som byggt sitt bo i svaljet men inte går det inte. Det enda som händer är att jag börjar må illa för att jag tar i så mycket.. Sen blir jag yr och hungrig och illamående och gråtfärdig och väldigt liten..

Bläää.. ta mitt liv..

Ungefär exakt såhär känner jag idag.. och jag är kvinna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0