Vart är du?

Vart fan är karln som ta hand om mig när jag ligger hjälplös hemma med en röst som en kråka?

Jag är sååå fruktansvärt less och jag har bara "varit hemma och sjuk" i mindre än ett dygn. Hur fan ska resten av veckan gå då? Det finns faktiskt en gräns till hur lite en människa får stimulans per dygn. Jag behöver prata med folk (vilket jag inte ens får då halsen är såhär), jag behöver ut och jag vill göra roliga saker då helgen kommer...

Jag var iaf lite smart igår då jag jobbade. 6-10.30 jobbade jag och när jag hade rast så handlade jag mat så jag skulle klara mig.. Men jag glömde snuset.. och att filmer skulle lämnas in idag.. och att jag i princip inte har några läkemedel hemma. (Jag brukar nämnligen aldrig äta läkemedel, förutom då det är livsnödvändigt)

Så... Ut måste jag idag iaf, men det känns inte kul att gå runt och kanske smitta andra.. Jag fick ju det här av en kvinna jag arbetade med så jag VET att det är luftburet..

Menmen.. Vad göra.. Jag är ju ensam och så är det med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0