zzzzzzzzzz.....

Trött som faan och min rygg gör gooode ont. Simmade 20 längder igår så det kanske inte är så konstigt att den strejkar lite :P Hade tänkt att strunta i disken idag men sen tänkte "vafan, skärp dig" och satte igång. När jag hade kommit halvvägs gjorde ryggen så ont att jag ville grina men jag diskade färdigt ändå. YEAH! Nu är det slut med att lata runt mig. Har hunnit tvättat idag också! Och gjort plättar med rörörda hallon till middag!

Vaa?! Ja, ni hörde. Vi får se hur länge det håller i sig :P Nu kan jag iaf ta en välförtjänt soffstund framför hockeyn utan någon som helst prestationsångest! :)

Imorgon ska jag jobba några timmar, köra till medlefors för att hämta fisk, ge fisken till gubben, jobba två timmar till, hämta kinamat och sen slänga mig i soffan på medlefors för myskväll med mamma :)) Dricka lite vin, titta på någon film, prata och sen sova i pappas säng (han jobbar imorgon). Sen iväg på lördag för att jobba igen!

Igår impulsfor jag på Allstars för att vara social med Sarah som jobbade och njuta av en iskall spendrups. Fick en tokfull 44åring efter mig som var väldans obehaglig.... Men som tur var, så fanns det en sexig finne där jag kunde titta på medans jag ignorerade gubben ;D hähä.

Näää hockey! Hoooj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0