Elvis Presley och hångel.

Har du aldrig provat att hångla till Elvis så har du fan missat något! ;)


Hade en helt fantastisk kväll igår! Kräftskiva hos Jesper som sagt.. Och det vara BARA kändisar där, förutom folket som kom lite senare på kvällen :) Var helt fantastiskt att umgås med mina gamla grabbar igen! Prata om allt som hänt under åren man inte träffats och sådär. Sen då alla blivit fulla var det som att tiden stått still, man kände sig precis som 16 år igen! Den känslan är svår att slå :)

När vi satt och käkade så sa Gustaf något roligt så jag börjar skratta. Sen helt plötsligt så säger Jesper "Elin, vet du hur mycket jag har saknat att höra ditt skratt!".. Åh, finaste!!! :)) Sen mobbade dom mig och sa "Man hörde alltid ditt skratt eka i korridorerna.. och var det inte skratt så var det ditt gälla skrik".. Hm.. ;) Nä, jag ska fan styra en klassåterträff snart! :D

Sen väl ute på krogen var jag full som fan själv! Fruktansvärt skönt att för en gångs skull släppa loss och bara ha kul.. Brukar aldrig bli sådär full längre, men 16åringen i mig hjälpte nog till på traven :) Har ingen aning hur länge jag var på Allstars heller! Och jag har ingen aning när jag somnade :)

Har mått illa som fan idag men fan vad lycklig jag har varit! Den här kvällen kan jag leva på i flera flera flera veckor vill jag lova! ALLT var perfekt. Finns inte en enda sekund jag hade velat ändra på och det är inte många gånger man får ha det så bra :D Puss på Ida och mina gamla klasskompisar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0