Ett fint avbrott ♥

Suttit på Stigs Konditori med Isabelle idag i 4½ timma!! Timmarna flög förbi för vi hade så otroligt mycket att prata om, men det har vi ju alla gånger vi pratar så ;) Det var ett välbehövligt avbrott från min hjärtesorg kan jag meddela. Prata om bebisar, jobbiga karlar, kärlek osv osv. Finare än snus!

Isabelle är verkligen en av mina absoluta favoriter! Vi har haft våra bråk, våra galna äventyr, våra fylleslag, våra pratstunder och jag ångrar inte ett enda utav dessa stunder. Något jag däremot ångrar är att jag inte tagit mig tid att åka till Piteå oftare men det ska jag det bli ändring på! Det är ett löfte gumman :) Jag älskar dig!

Nu blev jag städsugen så bäst jag kopplar in datorn i TV:n, skruvar upp musiken och kör igång!

Tjingeling.


Kommentarer
Isabelle

nåhå! :] ganska bra bevis på riktigt vänskap att trots man int umgåtts på mer än ett halvår så passar man som handen i handsken ändå när som hellst <3 looooveu!

2011-08-29 @ 17:27:43
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0