Facebook is the devil!!!

Tjejen som gjorde reportaget om min lägenhet hade skrivit ett meddelande till mig på facebook.. MEN när jag väl hade hittat vart fan det hade hamnat, så hittade jag TUSEN mail till jag inte sett tidigare?! Vad i helvete. Jag rekommenderar alla att gå in på "övrigt" på meddelanden, där kanske ni hittar nå gobitar ni också missat.. Jag blev då alldeles paff, så det kommer göras en gång i veckan nu framöver iaf..

Nä, tänkte bara klaga lite på dagens teknik :P Tacka vettja Lunarstorm eller Apberget, där hittade man utan problem.. Kanske ska komma på en smart internetsida jag med och bli miljonär.. Fast mindre komplicerad är facebook! Jaaaaaaa..

Nä, en till film nu.. massa mys! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0