Finns det en så finns det flera!

Var som sagt jobb igår och det gick skitbra! Hann till och med laga en av våra mobiler så chefen berömde mig = alltid lika kul :) Då jag slutat 10.30 så drog jag på stan för att köpa bh:ar, hittade två st dyrgripar på rea så det gjorde mig happy! Och just före jag skulle gå in i affären kör Jens förbi i en lastbil och skriker på mig ♥

Då shoppandet var klart så unnande jag mig världens godaste kycklingsallad på kanelen att ta med hem till lunch :) Sen somnar jag och sover fyra timmar!! Vaknar av att Elina ringer och vill äta middag med mig. Så vi käkar på dallas och sen hem till hennes lägenhet. Tina kommer förbi och får en byrå och sen slutar det hela med att Elina hämtar nya köksmöbler medans vi städar lägenheten :) Så roligt att hjälpa då det blir så uppskattat :) Sen drog vi med allt till Jörn och jag måste säga att Elina har bytt upp sig då det gäller lägenhet! Så nu blir det nog Jörn lite oftare i framtiden :)

Nä, en toppendag verkligen och att få träffa tre av mina favoriter på en dag är fan lyx! Det känns som jag är påväg upp igen, såhär en vecka efter hjärtesorgen började. Det är underligt vad livet kan utvecklas till och att jag aldrig lär mig att allt ordnar sig tillslut! :) Älskar er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0