Home is whenever I'm with you.

Tokbra dag som fick mig till attackstädning då jag kom hem! Det jag inte orkade med idag fixar jag imorgon, som att renbädda sängen och göra köttfärssås :P Nu är jag tillbaka på ruta ett igen och jag blir så förbannad på mig själv.. Nu får det FAN vara bra! Så nu bestämmer vi det...!!

Imorgon ska jag jobba 6-10.30, fixa klart allt och sen på kvällen blir det hem till Danne för att se film.. Trevligt värre :) Sen jobb onsdag och torsdag.. SEN FREDAG!!! Då blir det fest med Ida och Fredrik. Lördag blir det bad med Isabelle och på söndag ska jag bannemig på loppis! Sedär.. NU ÄR DET BRA!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0