Jag har inte glömt er!

Hej kära läsare, nu är jag tillbaka igen! :)

Haft en fin helg som ni kanske förstått och nu är jag tillbaka till verkligheten igen! Blir nog finfint.. Har ju liks hur mycket som helst att göra den här veckan! Jobb ikväll och imorgon. Stockholm onsdag och torsdag. Jobb fredag-söndag. Blir bra skit det! Har man annat att tänka på så går tiden fort :)

Nästa vecka kommer att bli tokbra också har jag bestämt!

Det som är menat, kommer att ske.
Det som inte är menat, kommer inte att ske.



Hoppas jag kan leva efter det bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0