Love, you're making all the fools!

Städade tills 03.00 inatt och somnade väl vid 04.00 imorse! Pjuuuh.. Nu har jag dammsugit också :P Det bästa med att man ska få finbesök (förutom själva finbesöket då!) är att man städar! Jag får en så jävla motivation att det knappt går att stoppa mig då jag väl börjat :P Så nu är lägenheten riktigt fin, ska skura då jag kommer tillbaka från jobbet också!

Får halsa kaffe och energidryck idag dock, så jag är trevlig ikväll och inte en trött klump :)
Men som jag alltid säger, det kommer nå gott ur allt ont! Trött = Trög = Inte lika nervös ;)

Nää, trycka en macka och sen bär det av till en kvinna jag faktiskt har saknat hela semestern! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0