Men lilla vän!

Jag diskuterar med liemannen och vi kom fram till att han skulle komma tillbaka imorgon. Haha, förkylda karlar måste ju vara det roligaste någonsin! Vad man än säger så får man ett "jag håller på att dö, jag ska dö, nu dör jag" tillbaka.. 

Den här reklamen förklarar väl allt!


Nu ska jag klä på mig, packa ihop verktygslådan och vänta tills Tina slutar! Ska bjuda henne på middag och sen ska vi fixa och trixa i hennes nya lägenhet! :) Hade det inte varit för att bära möbler så hade jag flyttat varannan månad. Det är ju sååå kul att möblera och inreda :D

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0