När musiken tystnar.

Så jävla fin dag det blev! Somnade i soffan, vaknade att mamma ringde och ville jag skulle sätta på färskpotatis. Blev alltså middag hemmavid och satan så gott det var! Färskpotatis (från mormor ♥), köttfärsbiffar, kantarellsås och sallad. Namnam! Jag, storebror och mamma blev det som åt. Vi pratade om aktier, pengar, thailand och barcelona. (Ja, jag är helt seriös!) Det lutar åt att hela våran lilla familj åker till Barcelona i mitten på september för att umgås, se fotboll och shoppa :D

Nu ska jag sätta mig och sortera tvätten och sen ska jag städa bort lite i köket :) osv osv.
Skönt att få det bortgjort så att jag kan ligga och titta in i ett par blåa ögon i helgen istället :)

Nää, göra nå nytta kanske så jag får mig i säng i tid :) Herååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0