Pirr i magen, lycka, regn och god mat.



Sitter på lillebrors dator på Medlefors och lyssnar på HIM.
Väntar på att klockan ska bli 17.15 så att mamma kommer hem :)
Vi ska ut och äta gott, prata om kärlek och bara vara. Helt underbart!

Visst är det roligt när man inser att det man kände förut, var en bråkdel av det man känner nu?

Helt jävla fantastiskt och så fint att fjärilarna i min mage konstant flyger omkring.
Det är svårt att hålla tillbaka då allt känns så jävla bra. Så jävla svårt. Så jävla bra!

Nää, nu ska jag försöka skärpa till mig!
Animal Planet uppe i soffan kanske hjälper?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0