Schweeeeett!

Fyfan vad bra det kändes igår då jag spikade, borrade, skruvade och POFF så hade vi fått upp lite grejer på väggarna hemma hos Tina :) Vafan behöv man karlar för då man är envis som en åsna?! :P Bra kvinnor reder sig själva och det är fint att klara sig själv!

Nu ska jag väl försöka trolla ihop någon middag! Ställde mig och gjorde pinnbrödsdeg för en stund sen. Det lutar ju åt grill/bad/mys i örviken med snygga människor :) Synd bara bildjävulen är trasig, som sagt. Vi måste hitta en bil så vi får oss dit också, hähä.

Allt känns galet bra just nu! Synd dagarna flyger iväg bara, snart är det ju måndag och jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0