Sleeping ugly!

Sov 8-23, 03.15-07.15 och 07.30-12.30. Ni kan ju bara gissa hur slut jag var igår så nu känner jag mig som en ny människa! :) Det har spöregnat hela natten så det är nog därför jag vaknat så många gånger. Har sovit i soffan inatt också, gooode skönt :)

Idag ska jag handla riktig mat och sen göra tokgod middag och massa matlådor :) Diska och kanske dammsuga om jag orkar! Sen röstar jag på film och godis ikväll så jag orkar med att börja jobba imorgon! ;) Nää nu lunch så jag orkar med alla nödvändigheter jag har planerat! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0