That's life.

Blir lite förbannad. Vill man veta nå så får man faktiskt fråga mig tycker jag! Inte snoka runt och fråga alla utom just den det handlar om, MIG. Är gode less på allt jävla skvaller och alla barnsligheter. Vi är inte barn längre, vi är vuxna människor! Sen så finns det kanske en anledning till att man inte får veta saker heller. De som jag vill ska veta vad som skrivs mellan raderna - DOM VET. Kom ihåg det nästa gång.



Imorgon åker jag till Stockholm! Wooooohooo.. Själva Stockholm är jag väl inte så överförtjust i men i några timmar/dagar går det faktiskt bra :) Ska shoppa lite, äta dyrt&gott, dricka massa öl och.. SE BRAD PAISLEY!!!!! :) Kommer att bli underbart vill jag lova! Håller på att dö inombords bara för att jag längtar så mycket. Får hämtning 8 imorgon så nu är det faktiskt dags att sova. Har nästan packat färdigt men det ska hinnas med att äta, duschas och tvärsminkas innan avfärd! Har ingen kamera så mobilen får duga den här resan. Ska försöka att ta kort på det mesta om jag bara kommer ihåg det! :)

Ha en superfin onsdag och torsdag så hörs vi på torsdagkväll! Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0