+ vs. -

PLUS

+ Jag fick sovmorgon imorse.
+ Gjorde ett byte med en tjej på jobbet.
+ Ledig måndag och jobbar torsdag nästa vecka istället.
+ Då får jag alltså en till semesterdag, hallelujah!
+ Min fina pappa har kämpat med bildjävulen.

MINUS

- Pappa kunde inte laga bromsarna själv.
- En dyr affär hos en firma är allt som kan rädda bilen.
- Jag har sovit som en jävla kratta.
- Jag fullkomligt hatar då folk helt plötsligt blir tysta.
- Jag kände mig väldigt ensam igår och det sög.


Halv fyra imorse så svarade jag i telefon då jag sov! Vaknade då jag hörde vem det var.
"Får vi sova hos dig?". Hade jag inte varit så jävla trött så hade jag fan tackat ja.
Två fulla karlar snarkandes i min säng, det hade varit bättre än att vara ensam och sömnlös.
Sen hade jag nog fått skeda också. Fan, att jag int tog hem dom! Det är lätt att vara efterklok.



Ska kanske tillägga att det är två karlar jag känt i halva mitt liv, så få inga ideér.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0