Året 2011.

Fem händelser som varit bra det här året?

1 - Jag fick en storasyster, som jag aldrig bråkar med men ständigt håller koll på som en vakande hök. Vi har skrattat, blivit chockade över hur jävla lika vi är och vi har haft det väldigt kul helt enkelt. Min stöttande pelare och mamman till ett av mina barn i barnklanen ;) Tina, I love you!


2 - Stavayran, det är alltid alltid alltid bra. Fantastiska vänner som jag varje gång förvånas över hur underbara dom är! Yran är alltid något jag ser framemot och även om jag har höga förväntningar så blir jag aldrig besviken. Allt och alla är välkommna, det älskar jag med Stavaträsk och dess invånare. Finaste extrafamiljen jag någonsin haft och någonsin kommer ha.


3 - Sommaren. Det var en väldigt fin sommar fast jag bara åkte på en bilträff. Men på den bilträffen träffade jag någon som gjorde att jag stannade hemma hela semestern. Jag sökte kärleken men fann mitt hjärta, eller.. En av mina absolut bästa vänner! Annars så var sommaren full av trevliga fester, nytt folk och ja. Precis som somrar alltid ska vara!


4 - Tatueringen. Den finaste jag vet och min absoluta favorityta på kroppen. Nu bär jag den med ännu rakare rygg och sprider ännu mer lovord om den fantastiska människan som ritade och förevigade denna. Skulle den vara borta imorgon skulle jag känna mig naken, den är endel av mig och jag är glad att den alltid kommer att vara just det.


5 - Sist och minst, mannen i mitt liv. Vackraste, sötaste, underbaraste killen i världen! Jag hoppas jag ska ha chansen att få se honom växa upp till en stor och stilig kille :) Han är första killen i barnaklanen och nu när jag fått träffa honom är jag så otroligt lycklig att det just var han som kom till världen. Isabelle och Johan har helt rätt genetiska kombination, för han är fan drop dead gorgeous!

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Alla jävla krossade hjärtan och naiviteten som aldrig verkar försvinna.
2. Att man inte ha pengar till att göra allt man vill. 2012 ska jag fan bli miljonär!
3. Marko, ord räcker liksom inte till.
4. Att året har gått så fort, man hinner liksom inte med.
5. Att det har varit en riktig berg och dalbana.


Vad har du lärt dig i år?
Att om man jobbar väldigt hårt så blir allt bättre. Att våga släppa in nytt folk och att våga umgås med helt okända människor (då får man oftast roligast). Att aldrig ta något förgivet och absolut inte ut i förskott. Att (förhoppningsvis) sluta vara naiv och låta folk som vill vara i ditt liv få kämpa lite, För det är Du värd.

Blev året som du har tänkt dig?
Både och antar jag. Jag är ju rätt drömmande så svårt att få det precis som man vill.

Vilka kläder har du använt mest?
Klänningar, klänningar och åter klänningar.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Edward Shape & The Magnetic Zeros - Home
The Drifters - Saturday Night At The Movies
Veronica Maggio - Snälla Bli Min
Eddie Meduza - Midsommarnatt
Johnny Nash - I Can See Clearly Now


Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Serier som tusan. Sons of Anarchy, True Blood, The Walking Dead, Pan Am osv.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Åh, så svårt. Men jag antar att det är Tina och Daniel jag hängt mest med, iaf sommaren & efteråt.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Tina, Daniel, Thimmy, Fredrik och en bunt till :)


Vad är det vackraste du fått i år?
Kramar, kärlek och massvis med närhet. Det här har varit kärlekens turbolenta år!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har ju skaffat mig 3st barn, 4 år, 2 år och 1 månad. Det är väl inte illa pinkat?! ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JAA! Isabelle fick lilla Timo och Eric fick lilla Märta :)

Vad var din största framgång 2011?
Min egna utveckling + ett medarbetarsamtal utan negativa saker att säga!


Bästa köpet?
Mitt 60-tals köksbord med fejkstolar för 20kr på auktion.

Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag är nöjd med året i helhet, så inget.

Favoritvideo i år?
Denna fantastiska.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag bjöd hit fina familjen på hembakt fika :)


Årets tre roligaste fester?
Bilträffen i Arvidsjaur, Midsommardagen i Piteå &.... någon annan kväll!!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Romantisk, utmanande, slapp och underbar.

DÅ VET NI! PUSS


Kommentarer
Tina

Men puss gumman.... lööv U

Du vet att du är den lilla syster jag aldrig haft..

Vad skulle jag gjort utan dig....

2011-12-22 @ 22:15:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0