För snäll vs. korkad.

Mina blommor håller på att dö, min disk luktar apa och jag struntade i tvätten igår... Men... anledningen till detta är inte för att jag är lat (eller är den?), det är för att jag aldrig är hemma.. eller, då jag väl är hemma är jag så jävla trött att jag nästan somnar ståendes.. Lite roligt är det ändå att jag har tid att blogga, men inte vattna blommorna?! Haha.

Hmmm.. nu när jag läser gamla inlägg på bloggen så har jag fan levt ett hårt liv de senaste veckorna! Sovit dåligt, jobbat mycket, festat en gång, haft tusen bollar i luften.. Klart man blir död då?! Ja, då var det mysteriet löst.. Sömnen får jag fixa imorgon då jag kommer hem från mitt 7.15-23.15 pass.. För på söndag börjar jag inte föränn 14, värsta lyxen ju!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken och kanske vattna mina stackars blommor.. Ska iväg och fira min morbror som blev 45 år nu i veckan.. Ska bli massvis med mat och gofika.. Sen hem och förhoppningsvis däcka i en vettig tid så jag orkar leva en till dag.. HEJDÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0