Guuuurgggel!


Kan man ha en fetish som innefattar bilburna karlar?? Om inte, då startar jag en sån fetish. Det skrev ett kille till mig ikväll och jag kunde fan inte sluta le då jag tittade på hans bild.. Jag hade ingen aning om att han hade raggarbil och sådär, jag bara drogs till honom.. Men då det blev konstaterat ville jag bara hotmama med honom!!!!!! Hahaha.. Jag tycker helt ärligt att det är så jävla sexigt med raggare och rockabilly. Finns inget som gör mig hetare på gröten än polisonger, oljiga händer och aaaah, allt! Sen har jag ju en liten sexuell grej till motorer, vrålande v8or kan få den torraste öknen att blomstra.. om man säger så :P

Är det inte fascinerande?! Att jag tycker, att just det, är så jävla sexigt?! Jag kan absolut förstå dom som har fetish för något speciellt. Jag är ju en av dom. Skulle jag få välja skulle allt förvandlas till 50 tal. Men det är nog lika bra att det är som det är. Skulle vara dö-jobbigt att springa runt & vara kåt på allt & alla hela tiden :)

Fan. Nu börjar jag längta till sommaren... Jag måste få omringa mig av sexiga män, kvinnor och fordon NUUUUU.. Rättvik, jag sviker dig inte sommaren 2012.. Ett år av otrohet får räcka..

Mama I'm coming home!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0