Hej darling!

Jag ogillar att prata på datorn EFTER man pratat i telefon. Fyfanken vad opersonligt det blir! Man fattar ingen ironi, hör inte vad han menar och nä fyfan.. Det kanske har blivit en liten telefonpratare av mig ändå :) Fast... det är bara han som ringt mig hitills, så han får alla creeds :)

Idag blir det stressigt värre! Jobb 11.30-15 och sen och duscha, sminka sig och klä om.. Förhoppningsvis hinna slänga i sig någon middag också innan jag får hämtning av Tina 15.45 drygt.. Sen jobba 16-18 och iväg på feeeest :) Ska bli trevligt, bara jag hinner fixa mig färdigt däremellan.. och bara jag fixar skjuts ikväll, för fyfan vad halkigt det är och fyfan vad jag är fattig.. MAX EN ÖL PÅ KROGEN.. fråga mig imorgon hur det gick det med ;)

NÄÄÄ, ska hitta åt kläderna jag ska ha ikväll.. tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0