In the arms of the angel.

Vaknade av tusen samtal från en jävla telefonförsäljare, vi kan väl säga så att det förstörde den här dagen lite :P Svarade då dom ringde i eftermiddag och innan jag hann säga att jag inte vill dom ska ringa mig igen för jag inte är intresserad så la dom på.. Jävla lurendrejare! Nästa gång dom ringer ska jag säga - STOPP! Innan du fortsätter vill jag meddela att jag inte är ett dugg intresserad att diskutera sånthär över telefonen. Vill jag prata om det så går jag på stan och pratar med någon jag kan se i ögonen. RING ALDRIG HIT IGEN!.... Undrar om jag kommer våga säga så bara :P Äh, nångång måst jag växa upp och våga skälla ut telefonförsäljare.. Det verkar ju tydligen vara endel av vuxenlivet så bara att ta skiten :P

Är på grishumör nu igen... Jag är inte att leka med nu alltså :P Tur jag är trevlig mot de jag vill va trevlig mot iaf.. Som de på jobbet och vännerna jag pratar med.. Resten kan rent utsagt dra åt helvete just nu :P Får se hur länge det håller i sig, hoppas det är över innan nyårs iaf :P Ska på fest med tusen nya människor och kanske inte är så populärt att vara på krigsstigen då inte ;)

Nä, nu är det dags att bädda ner sig i sängen och lösa lite korsord innan Mr. Blund hälsar på!

Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0