Islands in the stream, that's what we are.

Var på mongohumör på förmiddan igår, åkte på jobbet och blev på bättre humör.. Blev på så bra humör att jag åkte hem till Daniel och såg film efter jobbet :) Som sagt, vara med dom man vet vart man har! Daniel får mig alltid på bra humör. Han tycker om mig för den jag är. Sånna vänner ska man vara rädd om och han är jag väldans väldans rädd om. Idag så for vi runt och sladda en stund, käkade lunch med Elina på stigs :) Trevligt värre!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till Tina för pizza och film.. Kanske blir tillbaka till Daniel sen för att fortsätta detta film-maraton :P Jag har blivit en sånn som aldrig ser film själv (om det inte är grinfilmer), med alltid i fina vänner sällskap. Så mycket trevligare :)

Har sagt det om och om igen, jag vet.. Men jag vore absolut inget utan mina vänner! De är allihopa så olika och har olika egenskaper. Men jag har vänner för allt. Att ringa då jag vill, att nästan jämt umgås med, att sällan träffas men alltid veta vart man har dem, att gråta med, att skratta med, att festa med, att ventilera med.. Nä fybubblan vilka fantastiska människor och de skulle aldrig såra mig. Det är det fina med att bli vuxen. Man väljer sina vänner noga och väl, för falskhet är inget man vill ha att göra med. Man blir alltså klokare med åren! :)

Tycker bara det där med klokheten kan smitta av sig på karlafronten också.. Jag väljer alltid, alltid, alltid fel.. Så nu har jag bestämt mig för att bli nunna och strunta i allt som har en snas mellan benen.. Ja, förutom vännerna då.. Men alla andra, fuck you! Vill du ha någe med mig att göra får du halvert kämpa ihjäl dig, då vet du.

TACK FÖR MIG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0