Julmusiken strömmar ur tvn.

Mitt bästa köp detta år måste vara HDMI-kabeln alltså.. Vilken skillnad att lyssna på musik genom tvn istället för genom datorn.. och se serier, filmer utan att behöva skriva ut dom.. eller.. jag menar, hyra dom :) JA I ALLA FALL.. lyssnar på julmusik nu så öronen blöder :) Håller på att fixa ihop en lista på spotify som jag tänkt ha på så fort jag pysslar på här hemma :)

Kanske blir Piteå i helgen om alla planer går ihop ♥ Åh vad jag tycker om att ha saker att se framemot :) Saker som får magen att kittla till lite extra, arbetspassen att gå fort och gör det lättare att stiga upp på morgonen.. Man borde alltid ha något att se framemot, gud så lätt livet vore då :)

Nä, fixa lite mer låtar och sen sova gott i renbäddad säng! Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0