Kärlek vid första ögonkastet.



Den sötaste killen jag någonsin sett. Jag föll pladask.
Då han öppnade ögonen första gången så började ögonen tåras.
Isabelle satt och skrattade åt mig då jag försökte hålla tårarna borta :)

Nä fyfan. Helt obeskrivligt. Att man kan älska någon såhär från första stund är helt fantastiskt.
Längtar redan tills nästa gång jag får mysa med honom, och resten av familjen då förståss! :)

Vart är mannen i mitt liv? Ja, inte han på bilden då - fast han är det nu.
Jag vill också ha bebis, helst nyss.. eller igår.. aah.. vilket mirakel alltså ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0