Lillhjärtat :)

Fredags: Jag hann med allt utan stress, åt en pizza då jag kommit till Thimmy och sen började festen.. Betalade inte en enda krona ute på krogen! Och jag tog varken nå bakismat eller en taxi hem.. Så jävla duktig jag var :) Dock är jag dum i huvudet ändå men det är ju som dom säger, är huvudet dumt får kroppen lida! Tredje gången gillt x2, måste sluta vara självdestruktiv!

Lördags: Inte ett dugg bakis men trött gånger tusen och med ångest värre än så.. Åkte hem till mamma, kokade knäck och bakade kakor.. Sen hyrde vi Åsa nisse, drack ett halvt glas vin och så somnade jag i gästsoffan till Discovery :) Fintfintfint! 

Idag: Mysfrukost med mamma, rejsa hem till lägenheten för att göra sig redo för Piteå. Petra och Micke kom hit och hämtade mig och så bar det av.. Krama MILF:en, snusa och pussa på bebis och äta dundergodmat som Johan hade gjort åt oss :) Sen fika, kaffe och glögg medans vi babblade om allt möjligt. Finfina människor :) Isabelle fick sin julklapp också :) Sen då dottra i huset kom hem med magsjuka sprang vi därifrån och rejsade hem till stan igen! Nu ska jag mysa med en film tror jag och sen kanske det blir en tidigkväll :)

Fin helg med fina människor.. De dumma människorna skiter jag i tror jag! :) Puss



Lillen i min famn ikväll.. Tror vi båda två trivdes väldigt bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0