Livets lustiga karusell.



Ikväll sa jag nej. Någon gång måste jag ju faktiskt göra det! Och även fast den lilla ensamma människan i mig skriker så måste den starka säga emot. Ikväll sover jag hellre ensam i min stora kalla säng än bredvid honom. Jag har hittat en så stor distans och den är jag beredd att hålla i. Jag vill styra och bestämma, inte tvärtom.

Känner mig väldigt vuxen då jag väljer alternativet som gör att jag blir ensam.
Jag vill inte bli beroende av någon jag vet att jag aldrig någonsin kommer kunna fånga.
För vem fan vill jaga älg med ett paintballgevär?! Det går ju inte för sig! Så ikväll är jag ensam.

Nu ska jag lyssna på Lasse Lindh och försöka locka fram leendet innan jag ska sova!

Goodnight sweetheart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0